sasaas.reismee.nl

woensdag!!

Dobre dien (slovaaks voor: hallo!)

Vandaag was het echt vet relaxt. We konden om 8 uur opstaan en dus konden we wel aardig uitslapen. Ik was wel laat gaan slapen en dus had ik dat uitslapen ook wel nodig. Dat laat slapen kwam door Elsemiek, ze liet me zo vaak, zo hard lachen, echt verschrikkelijk grappig! Vanmorgen had ik eindelijk eens een normaal ontbijt. Ik had melk met cornflakes. Toen gingen we om half 10 met de bus naar een oud theater. Daar moesten we nog wachten op de rest van de groep. 's Morgens was het zo mooi weer. Dus wij hadden allemaal een t-shirt aan en sommige hadden zelfs een korte broek aan. Jammer genoeg kwam er al snel bewolking met een harde, koude wind. Toen hadden we een rondleiding door het oude gedeelte van Bratislava. De gids vertelde het leuker dan de gids van gister. Maar ik moest teringtyfus pissen als de neten (zegt Elsemiek dan). Maar ik moest dus naar het toilet. Jammer genoeg moesten we toen naar een kasteel en daar was geen wc :( Rond 12 uur konden we weer naar beneden en waren we vrij. Toen gingen Lena en ik naar het internaat om te eten. Ik had iets heel lekkers te eten. Daarna gingen we naar het shoppingcenter. Ik heb daar een spijkerbroek (lichtblauw, voor 20 euro, dat is echt heel goedkoop voor een spijkerbroek) gekocht en een heel leruk vestje (donkerblauw, 10 euro) en een bijpassende ketting (donkerblauw, wel duur, 13 euro) Ik ben heel blij met mijn aankopen en vooral omdat er een papier draagtasje omheen zat (die spaar ik). Verder hebben we weer gezonde boodschappen gedaan.en hebben we chocomelk bij de mc donald gekocht. Dat vonden we zo stoer (we hebben er foto's van genomen) omdat het in zo'n meeneembeker was. Zelfs toen ie leeg was deden we net alsof we er nog uit dronken omdat het zo stoer is, hahaa. Toen we terug kwamen waren we zo moe dat ik lekker ging lezen op mijn bed. Daarna gingen we nog even naar de pub, iedereen dronk kofola (soort cola) of bier (slovaken), maar ik dronk zoals gewoonlijk appelsap (voelde me wel een beetje kinderachtig maar dat boeit me niet). Toen gingen we weer terug en ging ik op de laptop dit leuke verhaal schrijven. Morgen moet ik er weer om 5 uur uit dus ik eigenlijk zo slapen (vroeg he, vinden jullie het niet goed?) Dus nu ga ik weer!!

Ahoy!!!

Lieve Saskia schrijft dit en tot morgen!!

Reacties

Reacties

pim nijmeijer

haha leuk van die meeneembeker.
Ben nu alleen thuis zit nu hele leuke film te kijken.
Hoe is het daar bij jullie dan hebben jullie ook een tv en welke taal is die dan en de films.

Groetjes

mama

Teringtyfus pissen??????? Je leert nog eens wat of niet dan. Woont zeker tussen de pioenrozen in zuidwolde!Ben je deze week wel met Eva? Die hoor ik helemaal niet. He ik hoor en lees wel weer wat. Veel plezier morgen om 5 uur. Wij liggen dan nog op 1 oor.\
Dikke kus,
mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!