sasaas.reismee.nl

1e dag alweer

Ik zit nu op de laptop van Vanda, dat is mijn uitwisselings student, en het toetsenbord is een beetje raar. Ook ben ik echt heel moe en dus zal dit geen lang verhaal zijn.

Eerst moesten we dus om 3 uur opstaan, veel te vroeg voor mij en wonderbaarlijk genoeg was ik niet zenuwachtig. We vlogen heel vroeg en toen gingen we na de landing nog wenen in.
Mijn voeten deden al zeer na het winkelen en toen moesten we ook nog een kasteel in. Het kasteel leek heel erg op het loo. Dat was wel grappig alleen was het een beetje, lees veel, groter. Daarna gingen we naar het internaat. De bus stopte er een poosje vandaan dus moesten we nog een half uur lopen ofzo. Het internaat ziet er niet heel modern uit maar het is ook geen krot ofzo, misschien dat ik morgen fotoos hierop zet maar ik ben nu te moe. Ik ga dus ook zo slapen dus bijna ahoy. Ohja, ik wou dus gaan winkelen in Wenen, wou ik geld pinnen, kent het pinautomaat mijn bank niet. Ik naar een andere, die ook al niet. Dus ik baal wel dat ik nu niks uit wenen heb en dat ik geen geld heb, lang leve het reserve, contant, geld van mijn ouders. Ik hoop dat ik in slowakije wel kan pinnen, zodat ik veel kan kopen.

Ahoy

p.s. ahoy is slovaaks voor doei

Reacties

Reacties

pa

Geniet eerst maar eens van de rust en bekijk de binnenkant van je ogen maar een groot aantal uren.
Groetjes aan Vanda en de overige "studenten".
Welterusten.
Ahoy!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!