sasaas.reismee.nl

Today...

Vandaag was het (alweer) een lange dag! Tja.. wat wil je ook anders als je op uitwisseling bent. Vandaag hadden we geen programma met de groep en dus gingen mijn uitwisselings partner, haar vriendin, de uitwisselingspartner van haar vriendin en ik naar de twee shoppingcenters in Bratislava. Daar heb ik oogpotlood en een haarband gekocht van het geld wat ik nog had. Ook heb ik geprobeerd te pinnen maar dat lukte ook hier niet :( Ik baal nu wel behoorlijk! Vanavond maar even iets bedenken daarop. Verder gingen we in het winkelcentrum nog poolen. Heel grappig want ik bakte er niks van. Wel kon je merken dat ik er steeds beter in word (even mijn ego strijken :P )
Morgen gaan we naar het kasteel van Bratislava en hebben we movie night op hun school. Vanavond dus weer vroeg slapen maar ik merk na deze dag wel dat ik weer meer contact heb met mijn studentje.
Ook heb ik vandaag allerlei slovaaks eten geproefd. Het was wel lekker maar wel heel apart. Die van mij houd erg van zoet dus we hebben erg veel zoet gegeten. Nou nu ga ik eva begroeten (heb haar een hele dag niet gezien, vreselijk!!)

Doeidoeidoei

en liefs uit bratislava

Reacties

Reacties

Arjan de Vries

Waarschijnlijk heb je een creditkaart nodig!
Je kan ook geld laten overmaken naar je vriendin daar en dan kan zij voor jou pinnen!

Jacqueline

Hoi Sas,
Wat leuk om zo je avontuur te volgen! Volgens mij heb je het behoorlijk naar je zin. Hopelijk lukt het snel om te pinnen, want volgens mij brandt het geld je in de zak.... Heel veel plezier daar!!!
Ahoy,

Jacq.

Saskia

Dank je wel voor jullie geweldige reacties, heel leuk om te lezen!! Het pinnen is inmiddels wel gelukt!! (gelukkig want inderdaad het geld brand me in de zak:P )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!