sasaas.reismee.nl

Nog 2 dagen

Nog 2 geweldige dagen voordat het zover is!!
Vandaag is het hemelvaart en dus gaan we gezellig uit met vrienden.
Morgen ga ik mijn koffer inpakken en nog winkelen met vriendinnen (ja, dat zijn jullie E & C!)
De zenuwen zijn al wel geland bij mij hoor!
Ik heb wel zoiets van: 'Oeh, Ik ben nog nooit alleen weg geweest van huis, laat staan zover.'
Maar ik weet dat ik het volhoud en ik weet dat ik het super ga vinden.
Ik hoop alleen dat ik jullie niet allemaal ontzettend ga missen, ik kan namelijk niet zomaar even terug naar huis.
Gelukkig heb ik een troost: Volgens mijn uitwisselings studentje is er behoorlijk wat tijd om te winkelen!!
Nou, dat maakt toch alles goed, of niet soms :P

Nou is het wel weer genoeg.

xxxo

Reacties

Reacties

ina

gezellig hoor, om zo al je avonturen te lezen.
Ik hoop dat je tijd hebt om ze bij te houden, want je hebt een druk programma volgende week.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!