sasaas.reismee.nl

Aller, aller, allerlaatste verhaaltje

Haaaii mensen,

Ik ben weer terug in Nederland. Ik zag er wel een beetje tegenop om weg te gaan uit Bratislava omdat je die mensen waarschijnlijk nooit meer zult zien en het was zo ontzettend gezellig!! Bij het afscheid vlak voordat de bus vertrok heb ik iedereen uit Slowakije nog even een dikke knuffel gegeven, mijn mobiele nummer aan Vanda (mijn uitwisselingspartner) gegeven en toen ben ik toch echt ingestapt. Enkele slowaken waren met ons meegereist naar het vliegveld in wenen, dat was erg gezellig maar het afscheid daar, viel nog zwaarder. Toen we eenmaal waren ingecheck en door de douane moesten, dacht ik: Ik doe gewoon alles af en neem geen risico. En dat heeft geholpen want deze keer piepte ik niet. Ik denk dat ik alleen op heenreizen kan piepen ofzo :P In het vliegtuig zat ik tussen 2 grote mensen (mannen), dat voelde toch wel een beetje raar. Jammer genoeg zat ik niet aan het raam maar ik kon wel een beetje naar buiten kijken. Het was wel enigzins bewolkt maar er waren ook stukken waar helemaal geen bewolking was, dat gaf me een vrolijk gevoel. Eenmaal op de grond in Dusseldorf was ik toch wel erg blij dat ik weer zo 'dicht' bij huis was. Koffers ophalen, naar de wc en hup in de auto terug naar Hoogeveen! In de auto ben ik toch wel weg geweest. Gewoon een aantal, korte keertjes. Iedereen was nu ook zo moe!! Op het station aangekomen, zag ik mijn ouders en mijn broertje. Toen wist ik dat ik ze toch wel heeel erg had gemist en dat ik blij was dat ik terug in Nederland was. Alleen... ik ging nog niet naar huis. Nee we gingen naar de camping in Ruinen. Daar zaten we omdat we onze nieuwe tent aan het uittesten waren. Ik heb daar heerlijk gezwommen en 's avonds hebben we heerlijk pannenkoeken gegeten (ik mocht kiezen, jeeeehh!!) Eindelijk normaal Nederlands eten :P's Avonds toch wel erg moe en heb daarom ook de volgende ochtend tot half tien geslapen! Natuurlijk had ik de vorige avond oma nog even gebeld. Ook die was erg blij dat ik weer terug was. Toch oma??

Nou, dit was alweer mijn laatste verhaaltje over mijn uitwisseling naar Bratislava. Heel misschien zet ik nog wat foto's op deze site! Dat vinden jullie vast leuk! Kunnen jullie ook zien hoe leuk het daar is xD


Dikke kus
en...
Ik zie jullie wel weer!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!