sasaas.reismee.nl

Aaahh,, nog maar 1 (eigenlijk een half) nachtje slapen!!

Haaaii

Het laatste verhaaltje vanuit Nederland. Morgen sta ik om 3 uur (ja inderdaad, 's morgens) op. Dan moet ik om tien voor vier bij het station zijn en vanuit daar gaan wij met auto's naar Dusseldorf. Daar vliegen wij om 8.25 uur. Dan komen we om 9.55 uur in Wenen aan waar we nog de stad in gaan. Ik heb er zo ontzettend veel zin in. Maar ik had gister wel weer hoofdpijn. Ik denk van de spanning ofzo. Morgen probeer ik een bericht te plaatsen maar we zijn pas tussen 19.00 en 21.00 uur thuis. Misschien heb ik dan wel helemaal geen zin meer :P
Ik zal het i.e.g. proberen!!


xxxo
Saskia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!